სასწავლო უნარები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
თემისა და
პრობლემის განსაზღვრა
|
ვერ საზღვრავს
კონკრეტულ თემატიკას და პრობლემას
|
დახმარების
საშუალებით შეუძლია რამდენად-მე მიუახლოვდეს
სამიზნე თემას
|
არასრულფასოვნად
აყალიბებს თემატიკასა და პრობლემას
|
საზღვრავს მიზანს,
მსჯელობს პრობლემაზე, მოჰყავს არგუმენტები
|
ანალოგიებისა და
ლიტერატურული პარალელების განსაზღვრა
|
არ შეუძლია
ანალოგიებისა და ლიტერატუტული პარალელების ამოცნობა
|
დახმარების
შედეგად ამოიცნო-ბს
ლიტ.პარალელებს
|
შეუძლია
დამოუკიდებლად განსაზღვროს ანალოგიური თემები და იდეები, მოჰყავს მაგალითები
|
მასალა კარგად
აქვს მომზადებული, შეუძლია მაგალითებისა და ლიტერატურული პარალელების შესახებ
მსჯელობა და სათანადო დასკვნების გამოტანა
|
ტექსტის მხატვრული
გააზრებ
|
არ იცნობს ტროპის
სახეობებს, ვერ არკვევს ლიტ-ის მხატვრულ ფუნქციას
|
მითითების
მიხედვით ცდილობს, ამოიცნოს რომელიმე მხატვრული სახე, შეუძლია პეიზაჟისა და ეპითეტის
ამოცნობა
|
შეუძლია ძირითად
მხატვრულ საშუალებათა იდენტიფიცირება
|
მსჯელობს ტროპის
სახეობათა თავისებურებაზე,
არკვევს მათ
მხატვრულ ფუნქციას
|
პრეზენტაცია
|
თემას ვერ
წარმოადგენს ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე ვერ პასუხობს ადეკვატურად
|
ინფორმაციას
ფლობს, მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად გადმოცემა
|
შეუძლია გეგმის
მიხედვით წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი, ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
შესავალი
საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს, დაცულია ლოგიკური ჯაჭვი, გამართულია
ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტი
|
წინადადებების კონსტრუირება
|
არ შეუძლია
წინადადების მიზნობრივად კონსტრუირება, უჭირს სათქმელის გადმოცემა
|
აგებს მარტივ
კონსტრუქციებს, მაგრამ უშვებს სინტაქსურ და სტილურ შეცდომებს
|
ფლობს სინტაქსური
სინონიმიკის ელემენტებს, სტილი გამართულია
|
შესაბამისად
იყენებს წინადადების ტიპებს შინაარსისა და აგებულების მიხედვით, არჩევს თემის
შესაბამის სტილს, გააჩნია ორიგინალური თხრობისა და მეტყველების მანერა
|
Monday, June 25, 2018
მსჯელობის შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment